Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

План роботи Знам’янської об’єднаної державної податкової інспекції Кіровоградської області Державної податкової служби на друге півріччя 2012 року

опубліковано 01 серпня 2012 о 16:28

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова ДПС у Кіровоградській

області

_______________І.С. Вірієнко

 

 „20 ”  червня 2012 року

 

План роботи

Знам’янської об’єднаної державної податкової інспекції  Кіровоградської області

Державної податкової служби на друге півріччя 2012 року

 

з/п

Зміст заходу

 

Відповідальні виконавці

 

Термін виконання

Примітка

Розділ 1.   Організація роботи ОДПІ щодо виконання завдань із збору платежів до бюджетів та інших завдань

із надходження платежів до бюджетів

 

1.1.             

Розробка та доведення до структурних підрозділів ОДПІ завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів усіх рівнів

 

   Відділ прогнозування, аналізу, обліку та звітності, структурні підрозділи

Щомісячно

 

1.2.             

Організація роботи структурних підрозділів ОДПІ щодо виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів, ритмічного наповнення бюджетів усіх рівнів та інших завдань, встановлених відповідними наказами ДПС в області та ОДПІ  

 

   Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, відділ податкового контролю, сектор погашення податкового боргу, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

1.3.             

Визначення прогнозних показників збору платежів до бюджетів усіх рівнів у розрізі структурних підрозділів  ОДПІ

   Відділ прогнозування, аналізу, обліку та звітності, відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб,  сектор погашення податкового боргу

Щомісячно

 

1.4.             

Моніторинг стану надходжень платежів до бюджетів усіх рівнів у розрізі джерел доходів, за видами економічної діяльності та виявлення резервів їх збільшення.  За результатами роботи підготовка інформацій керівництву ОДПІ з відповідними пропозиціями

 Відділ прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Щоденно

 

1.5.             

Здійснення аналізу стану організації роботи структурних підрозділів ОДПІ щодо виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів усіх рівнів та інших завдань із надходження коштів до бюджетів, встановлених відповідними наказами ДПС у Кіровоградській області та ОДПІ

Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, відділ податкового контролю, сектор погашення податкового боргу

Щомісячно

 

1.6.             

Розробка Плану заходів ОДПІ щодо виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджету

   Відділ прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Щомісячно

 

1.7.             

Аналіз динаміки основних показників фінансово-господарської діяльності визначальних платників податків, відповідності їх середньогалузевим показникам і виявлення чинників, які негативно впливають на стан розрахунків з бюджетом.

     За результатами проведеної роботи підготовка інформації керівництву ОДПІ з відповідними пропозиціями

   Відділ прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Щомісячно

 

1.8.             

Проведення аналізу зведених звітів про пільги в оподаткуванні.  За результатами роботи підготовка інформацій керівництву ОДПІ з відповідними пропозиціями

   Відділ прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Серпень,

листопад

 

1.9.             

Забезпечення виконання заходів з метою вдосконалення процедур реєстрації та обліку платників податків в органах державної податкової служби

Відділ інформатизації    та обліку платників податків

Протягом півріччя

 

1.10.         

Опрацювання в структурних підрозділах ОДПІ оглядових листів, телеграм тощо щодо оцінки роботи підпорядкованих структурних підрозділів по відповідних напрямах роботи

   Структурні підрозділи

 

 

Щомісячно

 

Розділ 2. Організація роботи ОДПІ щодо контролю за додержанням податкового законодавства, повнотою і своєчасністю сплати платежів до бюджетів юридичними особами, фізичними та самозайнятими особами

 

податок на прибуток

 

2.1.          

Здійснення аналізу:

ефективності вжитих заходів щодо залучення до оподаткування підприємств, які мінімізують податкові зобов’язання з податку на прибуток;

     основних показників фінансово-господарської діяльності бюджетоформуючих платників податків, стану нарахування і сплати ними податку на прибуток з метою виявлення причин збитковості, низької податкової віддачі тощо;

діяльності неприбуткових підприємств, установ та організацій, зокрема громадських, благодійних, релігійних організацій, політичних партій, професійних спілок та виборчих комісій, що не подають звітності до ОДПІ.

      За результатами роботи підготовка керівництву ОДПІ інформації з відповідними пропозиціями

Відділ оподаткування юридичних осіб Олександрівське відділення

Щоквартально

 

 

 

 

 

2.2.          

Забезпечення:

 контролю за повнотою сплати авансових внесків з податку на прибуток у разі нарахування та виплати суб’єктами господарювання дивідендів, нарахованих на акції за результатами фінансово-господарської діяльності у попередніх роках;

ефективності вжитих ОДПІ заходів щодо залучення до оподаткування підприємств, які мінімізують податкові зобов’язання з податку на прибуток;

рівня податкової віддачі з податку на прибуток суб’єктів господарювання, з метою визначення груп ризику для відбору до проведення перевірок суб‘єктів господарювання, які мають рівень податкової віддачі нижче середньо галузевого

Відділ оподаткування юридичних осіб Олександрівське відділення

 

Щомісячно

 

 

 

Щомісячно

 

 

Щоквартально

 

ПДВ

2.3.          

Здійснення аналізу задекларованих сум з ПДВ на предмет відповідності динаміки нарахованого ПДВ тенденціям економічного розвитку регіону

Відділ оподаткування юридичних осіб Олександрівське відділення

 

Щомісячно

 

2.4.          

Забезпечення контролю за сплатою самостійно задекларованих сум по ПДВ в повному обсязі з метою недопущення приросту новоствореного податкового боргу

Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб Олександрівське відділення

Щомісячно

 

2.5.          

Організація роботи щодо встановлення ланцюгів руху імпортованого природного газу до кінцевого споживача та вжиття заходів для повноти відтворення такими підприємствами податкових зобов’язань з

ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб Олександрівське відділення

 

Щомісячно

 

2.6.                               

Здійснення контролю за формуванням бюджетоформуючими  платниками податків бази  оподаткування та  недопущення  фактів мінімізації податкових зобов’язань

 

Відділ оподаткування юридичних осіб Олександрівське відділення

Щомісячно

 

2.7.          

Організація роботи по відпрацюванню розшифровок податкових зобов’язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів

Відділ одаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб

Олександрівське відділення

Щомісячно

 

2.8.          

Проведення моніторингу даних Єдиного реєстру податкових накладних з метою недопущення формування безпідставного податкового кредиту

Відділ оподаткування юридичних осіб Олександрівське відділення

Щомісячно

 

2.9.          

Контроль за правомірністю застосування платниками спеціального режиму оподаткування податку на додану вартість

Відділ оподаткування юридичних осіб Олександрівське відділення

Щомісячно

 

2.10.      

Організація роботи щодо якісного проведення камеральних перевірок в частині обґрунтованості та правомірності використання платниками пільг

 

Відділ оподаткування юридичних осіб Олександрівське відділення

Щомісячно

 

розширення бази оподаткування ПДВ за рахунок відпрацювання схемного податкового кредиту

 

2.11.      

Організація роботи щодо відпрацювання суб’єктів  господарювання за категоріями з ознаками ризиковості

 

Відділ прогнозування, аналізу, обліку та звітності, відділ оподаткування юридичних осіб, відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, відділ інформатизації та обліку платників податків, юридичний сектор, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

2.12.      

Забезпечення ефективності роботи структурних підрозділів ОДПІ щодо збільшення надходжень платежів до бюджету шляхом унеможливлення включення податкових накладних суб’єктів  господарювання за категоріями з ознаками ризиковості до Єдиного реєстру податкових накладних

Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ інформатизації та обліку платників податків, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

2.13.      

Узагальнення результатів роботи робочої групи щодо відпрацювання суб’єктів  господарювання за категоріями з ознаками ризиковості. За результатами роботи підготовка інформаційних матеріалів керівництву ОДПІ

Відділ прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Щомісячно

 

відшкодування ПДВ

2.14.      

Організація роботи структурних підрозділів ОДПІ щодо відшкодування з бюджету сум ПДВ платникам податків, проведення перевірок суб’єктів господарювання з питань правомірності заявлених ними до відшкодування з бюджету сум ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

 

Щомісячно

 

2.15.      

Відпрацювання узагальненої інформації щодо обсягів сум бюджетного відшкодування ПДВ у розрізі декларацій платників, які мають право на бюджетне відшкодування (автоматичне бюджетне відшкодування)

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

2.16.      

Відпрацювання зведеної інформації щодо можливих обсягів сум бюджетного відшкодування ПДВ у розрізі декларацій менше               100,0 тис.грн. по платниках, які мають право на бюджетне відшкодування.

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

2.17.      

Моніторинг сум ПДВ, заявлених до відшкодування, визначення причин їх збільшення та вжиття заходів щодо недопущення неправомірного бюджетного відшкодування ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

2.18.      

Проведення моніторингу стану відшкодованих сум ПДВ та залишку невідшкодованих сум ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

2.19.      

Організація роботи щодо забезпечення своєчасного відпрацювання залишку невідшкодованих сум ПДВ та виконання економічно обґрунтованих нормативів залишку невідшкодованого на розрахунковий рахунок податку на додану вартість

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

2.20.      

Здійснення аналізу щодо вжитих заходів щодо недопущенню росту невідшкодованих сум ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

2.21.      

Проведення організаційних та практичних заходів щодо упередження незаконного відшкодування ПДВ та мінімізації податкових зобов’язань платників податку

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

акцизний податок

2.22.      

Організація роботи ОДПІ щодо адміністрування акцизного податку, збору на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

інші платежі з юридичних осіб

2.23.      

Забезпечення контролю за правильністю обчислення, своєчасністю і повнотою сплати ресурсних, рентних, місцевих платежів

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

2.24.      

Забезпечення контролю за адмініструванням неподаткових платежів та  екологічного податку

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щоквартально

 

2.25.      

Формування переліку надрокористувачів, які протягом шести місяців не сплачували або сплачували не в повному обсязі плату за користування надрами та направлення його до ДПС в області

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

ІІІ квартал

 

платежі з фізичних та самозайнятих осіб

2.26.      

Організація роботи щодо адміністрування податку на доходи фізичних осіб, плати за землю фізичних осіб, єдиного податку на підприємницьку діяльність суб’єктів господарювання – фізичних осіб, збору за першу реєстрацію транспортних засобів

 

    Відділ оподаткування фізичних осіб, Олександрівське відділення

Щоквартально

 

2.27.      

Організація та контроль за застосуванням штрафних (фінансових) санкцій до  платників податків за несвоєчасне подання податкової звітності, несвоєчасну сплату узгодженої суми податкового зобов’язання

    Відділ оподаткування фізичних осіб, Олександрівське відділення

Щоквартально

 

2.28.      

Організація роботи щодо:

забезпечення контролю за дотриманням платниками податків чинного податкового законодавства при виплаті заробітної плати;

здійснення контролю за діяльністю суб’єктів господарювання-фізичних осіб, які задіяні в схемах ухилення від оподаткування, при здійсненні ними фінансово-господарських операцій

    Відділ оподаткування фізичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

2.29.      

Організація роботи щодо забезпечення здійснення спільних дій з органами місцевого самоврядування стосовно проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, спрямованої на погашення заборгованості з виплати заробітної плати та підвищення рівня виплати заробітної плати, а також сплати, відповідно,  належних сум податку на доходи фізичних осіб

 

    Відділ оподаткування фізичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

2.30.      

Аналіз діяльності суб’єктів господарювання - фізичних осіб, що порушили умови перебування на спрощеній системі оподаткування та не перейшли на загальну систему оподаткування.

За результатами роботи підготовка керівництву ОДПІ інформації з відповідними пропозиціями

 

Відділ оподаткування фізичних осіб, Олександрівське відділення

Протягом півріччя

 

Розділ 3.   Організація роботи ОДПІ щодо контролю за виробництвом та обігом спирту,

алкогольних напоїв, тютюнових виробів

3.1.             

Прийом документів від суб’єктів господарювання та надання їх до РУ Департамент САТ ДПС у Кіровоградській області для видачі суб’єктам господарювання довідок про включення до Єдиного реєстру місць зберігання роздрібних партій алкогольних напоїв та тютюнових виробів відокремлених від місця торгівлі місць зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів, які відокремлені від місць роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

3.2.             

Видача отриманих від РУ Департаменту САТ ДПС у Кіровоградській області  ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами  

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

3.3.             

Забезпечення контролю за надходженням коштів від сплати за ліцензії на виробництво алкогольних напоїв та ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

Розділ 4.   Організація роботи ОДПІ щодо  здійснення контрольно-перевірочних заходів

 

4.1.             

Формування та затвердження ДПС в області планів-графіків проведення документальних планових виїзних перевірок суб‘єктів господарювання на ІV квартал 2012 року та І квартал 2013 року.

За результатами проведеної роботи підготовка інформації керівництву ОДПІ з відповідними пропозиціями

 

Відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення 

Щоквартально

 

4.2.             

Виконання планів-графіків проведення документальних планових виїзних перевірок суб‘єктів господарювання, у разі необхідності внесення змін та доповнень.

      Забезпечення включення до планів-графіків проведення документальних планових виїзних перевірок суб’єктів господарювання виключно ризикових суб‘єктів господарювання разом із ризиковими контрагентами

Відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб,  відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щоквартально

 

4.3.             

Аналіз результатів контрольно-перевірочної роботи та підготовка відповідної інформації керівництву ОДПІ

Відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення 

Щомісячно

 

4.4.             

Відпрацювання суб’єктів господарювання, що входять до складу фінансово – промислових груп

 

Відділ податкового контролю

Протягом півріччя

 

4.5.             

Відпрацювання  в ході проведення перевірок ланцюгів постачання та реалізації продукції з метою руйнування схем мінімізації податкових зобов’язань та ухилення від оподаткування

 

Відділ податкового контролю

 

Щомісячно

 

4.6.             

Забезпечення відбору визначальних платників податків для включення їх до планів графіків проведення документальних планових перевірок суб‘єктів господарювання

 

Відділ податкового контролю

Вересень,

грудень

 

4.7.             

Організація проведення документальних перевірок суб‘єктів господарювання за рішеннями судових органів, постановами слідчих податкової міліції та інших правоохоронних органів

 

Відділ податкового контролю

Щомісячно

 

4.8.             

Організація проведення фактичних перевірок суб‘єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг

Відділ податкового контролю

Щомісячно

 

4.9.             

Організація та проведення перевірок суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, банківських та фінансово-кредитних установ

Відділ податкового контролю

Щомісячно

 

4.10.         

Здійснення контролю за своєчасним та якісним формуванням депозитарію актів документальних перевірок

 

Відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

4.11.         

Впровадження організаційних заходів щодо підвищення рівня ефективності проведення камеральних перевірок щодо достовірності заявлених суб‘єктами господарювання до відшкодування з бюджету сум ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

4.12.         

Вжиття заходів щодо використання інформаційних баз даних ДПС України та інших джерел інформації при здійсненні документальних невиїзних (камеральних) перевірок з питань достовірності заявлених суб‘єктами господарювання до відшкодування з бюджету сум ПДВ

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

4.13.         

Організація роботи щодо проведення документальних позапланових виїзних перевірок з питань достовірності нарахування платниками податків сум до бюджетного відшкодування ПДВ

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

Розділ 5. Організація роботи ОДПІ щодо контролю за погашенням податкового боргу та застосуванням до платників податків процедур банкрутства

 

5.1.          

Організація роботи  щодо забезпечення погашення податкового боргу, в тому числі надходження платежів до бюджету грошовими коштами 

Сектор погашення податкового боргу

 

Щомісячно

 

5.2.          

Аналіз вжитих заходів із стягнення податкового боргу та підготовка узагальненої інформації керівництву ОДПІ

Сектор погашення податкового боргу

 

Щомісячно

 

5.3.          

Моніторинг:

стану провадження справ про банкрутство суб’єктів господарювання, які мають податковий борг;

рішень судів, що знаходяться на виконанні в органах державної виконавчої служби;

виявлення, обліку, зберігання, оцінки та розпорядження безхазяйним майном та майном, що переходить у власність держави

 

Сектор погашення податкового боргу

 

Щомісячно

 

5.4.          

Розгляд пропозицій платників податків щодо розстрочення (відстрочення)  сплати грошових зобов’язань та податкового боргу.

Підготовка відповідних рішень згідно з вимогами чинного законодавства та здійснення контролю за виконанням умов договорів розстрочення (відстрочення)

 

Сектор погашення податкового боргу

 

Протягом півріччя

 

5.5.          

Організація роботи щодо розірвання трудових контрактів з керівниками комунальних підприємств-боржників, а також погашення податкового боргу комунальних підприємств за рахунок коштів місцевих бюджетів

 

Сектор погашення податкового боргу

 

Протягом півріччя

 

Розділ 6. Організація роботи ОДПІ щодо координації роботи з питань основної діяльності

та здійснення контролю за виконанням документів

 

6.1.планування діяльності ОДПІ

6.1.1.

Складання звіту про виконання плану роботи ОДПІ на перше півріччя 2012 року, направлення у встановленому порядку до ДПС в області та забезпечення розміщення на веб-сайті ДПC у Кіровоградській області з метою оприлюднення

  ГДПІ з питань організаційно-розпорядчої роботи, сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю, структурні підрозділи

 

Липень

 

6.1.2.

Підготовка та подання до ДПС в області  пропозицій щодо Пріоритетів роботи Знам’янської ОДПІ Кіровоградської області ДПС на 2013 рік

 

  ГДПІ з питань організаційно-розпорядчої роботи

 

Листопад

 

6.1.3.

Розробка та надання у встановленому порядку Голові ДПС в області плану роботи ОДПІ на перше півріччя 2013 року та забезпечення розміщення його на веб-сайті ДПC у Кіровоградській області з метою оприлюднення

 ГДПІ з питань організаційно-розпорядчої роботи, сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю, структурні підрозділи

Грудень

 

6.1.4.

Розробка та надання у встановленому порядку на затвердження голові ДПС в області Плану основних питань економічної і контрольної роботи Знам’янської ОДПІ Кіровоградської області ДПС на 2013 рік

 

  ГДПІ з питань організаційно-розпорядчої роботи, структурні підрозділи

 

Грудень

 

 

6.2.  організація проведення  нарад, заслуховувань,  міжвідомчих  нарад та робочих груп тощо

 

6.2.1.

Підготовка відповідних зведених аналітичних матеріалів керівництву ОДПІ до нарад райдержадміністрації, сесії Знам’янської міської ради та інших міжвідомчих нарад, робочих груп

 

Відділ  прогнозування, аналізу, обліку та звітності, структурні підрозділи

Щомісячно

 

6.2.2.

Організаційне забезпечення проведення апаратних нарад керівного складу ОДПІ з питань основної діяльності та підготовка відповідних інформаційно-аналітичних матеріалів

ГДПІ з питань організаційно-розпорядчої роботи, структурні підрозділи

Щотижнево

 

6.2.3.

Підготовка зведених аналітичних матеріалів та організаційне забезпечення проведення за участю керівного складу ОДПІ виробничих та селекторних нарад, заслуховувань тощо з питань забезпечення надходження платежів до бюджету.

  Підготовка проектів відповідних розпорядчих документів ДПС в області та здійснення контролю за їх виконанням 

Відділ прогнозування, аналізу, обліку та звітності,  ГДПІ з питань організаційно-розпорядчої роботи, структурні підрозділи

Щомісячно

 

6.2.4.

Підготовка та надання керівництву ОДПІ аналітичної інформації про стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах

  ГДПІ з питань організаційно-розпорядчої роботи

 

Щотижнево

 

6.3. організація  контролю за виконанням Указів Президента України, доручень Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України  та звернень і запитів народних депутатів України

6.3.1.

Здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням актів законодавства, Указів Президента України, доручень Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних та територіальних органів виконавчої влади

 

  ГДПІ з питань організаційно-розпорядчої роботи, головний спеціаліст з питань адміністративно-господарського забезпечення, структурні підрозділи

Протягом півріччя

 

6.3.2.

Забезпечення контролю за своєчасним та якісним розглядом звернень і запитів народних депутатів України та депутатів місцевих рад та підготовкою відповідей на них

Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян, структурні підрозділи

 

Щомісячно

 

6.4. організація  контролю за виконанням розпорядчих документів та доручень керівництва ОДПІ, ДПС в області та ДПС України

 

6.4.1.

Здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням наказів, розпоряджень ДПС України, ДПС в області та ОДПІ, окремих доручень, протокольних доручень, наданих на апаратних, виробничих та селекторних нарадах та засіданнях Колегії ДПС України, ДПС в області, ОДПІ  тощо

  ГДПІ з питань організаційно-розпорядчої роботи

 

Протягом півріччя

 

6.4.2.

Проведення тематичних внутрішніх перевірок структурних підрозділів ОДПІ з питань організації виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента, Кабінету Міністрів, Верховної Ради України, запитами і зверненнями народних депутатів України, розпорядчими документами, дорученнями ДПС України, власними розпорядчими документами. Вжиття заходів щодо усунення виявлених недоліків у цій роботі

  ГДПІ з питань організаційно-розпорядчої роботи

 

Щоквартально

 

6.4.3.

Проведення аналізу стану виконавської дисципліни в ОДПІ у розрізі структурних підрозділів щодо виконання актів законодавства, доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядчих документів, доручень, рішень керівництва ДПС України, ДПС в області та ОДПІ.

За результатами підготовка аналітичної інформації керівництву ОДПІ з відповідними пропозиціями щодо поліпшення цієї роботи

  ГДПІ з питань організаційно-розпорядчої роботи

 

Щомісячно

 

6.4.4.

Надання практичної допомоги (у разі необхідності) структурним підрозділам ОДПІ з питань впровадження сучасних технологій системного автоматизованого контролю

  ГДПІ з питань організаційно-розпорядчої роботи

Щоквартально

 

Розділ 7. Координація роботи органів державної податкової служби області щодо внесення пропозицій із удосконалення норм законодавчих, інших нормативно-правових актів та відомчих розпорядчих документів

 

7.1.

Надання пропозицій до ДПС в області щодо внесення змін та вдосконалення  проектів законодавчих та інших  нормативно-правових актів, інструктивних та методичних документів ДПС України

Структурні підрозділи

Щомісячно

 

Розділ 8. Організація правової роботи ОДПІ

 

8.1.

Забезпечення участі у засіданні судів різних інстанцій щодо оскарження рішень підпорядкованих ОДПІ

 

Юридичний сектор

Щомісячно

 

8.2.

Проведення інвентаризації актуальних та резонансних справ та справ про відшкодування ПДВ,  що розглядаються судами за участю ОДПІ

 

Юридичний сектор

Щоквартально

 

8.3.

Проведення моніторингу стану організації роботи юридичного сектору

Юридичний сектор

Щомісячно

 

8.4.

Здійснення моніторингу інформації щодо позитивного досвіду розгляду в судах актуальних та резонансних справ, формування узагальнюючих матеріалів з урахуванням судової практики розгляду справ Верховним та Вищим господарським судами України та доведення їх до відома працівників ОДПІ

 

Юридичний сектор

Щомісячно

 

8.5.

Забезпечення проведення моніторингу справ про банкрутство боржників за процедурами судового провадження, надання відповідної інформації керівництву ОДПІ

Юридичний сектор

Щомісячно

 

Розділ 9. Організація роботи щодо запобігання корупційних правопорушень в ОДПІ

 

9.1.

Забезпечення дотримання вимог Законів України від 07.04.11 №3206-VІ «Про засади запобігання і протидії корупції», від 07.04.11 №3207- VІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення» та недопущення корупційних правопорушень

 

 Структурні підрозділи

Протягом півріччя

 

9.2.

Проведення профілактичної роботи серед працівників підпорядкованих структурних підрозділів ОДПІ з метою запобігання корупційним правопорушенням

 Структурні підрозділи

Протягом півріччя

 

 

Розділ 10. Організація роз’яснювальної роботи та обслуговування платників податків

 

10.1. проведення роз’яснювальної роботи

 

10.1.1.   

Організація та проведення семінарів для платників податків із питань застосування податкового законодавства

Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Щомісячно

 

10.1.2.   

Організація та проведення публічного інформування платників податків через веб-сайт ДПС у Кіровоградській області та ЗМІ з питань застосування податкового законодавства

Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Щомісячно

 

10.1.3.   

Проведення спільно з місцевими органами влади акції „Податки без таємниць” 

Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Щоквартально

 

10.1.4.   

Проведення інформаційно-роз’яснювальної кампанії з метою інформування платників податків про можливість та переваги оформлення безоплатних електронних ключів у секторі реєстрації користувачів при ДПС у Кіровоградській області Управління (центру) сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби

Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

 

Липень-серпень

 

10.2. формування податкової культури населення та підвищення позитивного іміджу державної податкової служби України

 

10.2.1.

Координація роботи з формування податкової культури у школярів та студентів – майбутніх платників  податків

Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Вересень-грудень

 

10.2.2.

Розповсюдження друкованої продукції для платників податків з питань податкового законодавства та формування високої податкової культури

Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Протягом півріччя

 

10.3. забезпечення доступу до публічної інформації

10.3.1.

Аналіз, систематизація, складання звітів щодо задоволення запитів на публічну інформацію

   ГДПІ із забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Щомісячно

 

 

10.3.2.

Оприлюднення інформації, розпорядником якої є ОДПІ, в офіційних друкованих виданнях, на офіційному веб-сайті ДПС у Кіровоградській області

ГДПІ із забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Протягом півріччя

 

10.3.3.

Надання запитувачам інформації, що знаходиться у володінні ОДПІ  за запитами на інформацію

ГДПІ із забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян, структурні підрозділи

Протягом півріччя

 

10.4.  забезпечення сприятливих умов по наданню адміністративних послуг

10.4.1.

Забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам господарювання згідно затверджених стандартів надання адміністративних послуг

   Відділ інформатизації та обліку платників податків, Олександрівське відділення

 

Щомісячно

 

10.4.2.

Забезпечення надання адміністративних послуг за принципом „єдиного вікна”

 

   Відділ інформатизації та обліку платників податків, Олександрівське відділення

 

Щомісячно

 

10.5. організація діяльності Центрів обслуговування платників податків

10.5.1.

Організація роботи Центрів обслуговування платників податків (далі – ЦОПП)

 

ГДПІ із забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян, структурні підрозділи,  Олександрівське відділення

Протягом півріччя

 

 

Розділ 11. Організація роботи ОДПІ щодо взаємозв’язків із засобами масової інформації та громадськістю

 

11.1. організація розгляду звернень громадян  та проведення особистого прийому громадян

 

11.1.1.

Здійснення аналізу стану розгляду звернень громадян, надання відповідної аналітичної інформації керівництву ОДПІ та забезпечення розміщення  її на веб-сайті ДПС у Кіровоградській області

 

ГДПІ із забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Щомісячно

 

11.1.2.

Організація та проведення особистого прийому громадян посадовими особами ОДПІ

   ГДПІ із забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Згідно із затвердженим графіком прийому громадян

 

11.1.3.

Забезпечення доведення доручень, наданих керівництвом ОДПІ під час особистих прийомів громадян, структурним підрозділам ОДПІ та здійснення контролю за їх виконанням

ГДПІ із забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Протягом півріччя

 

11.2. організація публічних заходів за участі керівництва ОДПІ

 

11.2.1.

Організація проведення зустрічей керівництва ОДПІ з представниками бізнесу, громадськістю, громадськими організаціями з актуальних питань оподаткування

Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

ІІІ та ІУ квартали

 

11.2.2.

Проведення за участі керівництва ОДПІ прес-конференцій (брифінгів),  телефонних „гарячих” ліній та інших публічних заходів із актуальних питань діяльності ОДПІ

Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Протягом півріччя

 

11.3. організація роботи із засобами масової інформації

 

11.3.1.

Інформування громадськості через засоби масової інформації та веб-сайт ДПС в області щодо завдань, напрямів і результатів діяльності ОДПІ, соціальної значимості добровільної та своєчасної сплати податків до бюджетів усіх рівнів

   Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Протягом півріччя

 

11.3.2.

Здійснення підготовки актуальних інформаційних матеріалів з питань діяльності ОДПІ та податкового законодавства для подальшого розміщення в засобах масової інформації та забезпечення належного рівня коефіцієнту републікації

  Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Протягом півріччя

 

11.4. організація роботи щодо вивчення громадської думки

 

11.4.1.

Проведення опитування громадської думки для гармонізації взаємовідносин ОДПІ та громадськості

Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

 

Протягом півріччя

 

11.5. організація роботи щодо опрацювання інформації, яка надійшла від платників податків до сервісу „Пульс податкової”

 

11.5.1

Забезпечення якісного розгляду та супроводження стану опрацювання інформацій ОДПІ щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів державної податкової служби, які надійшли до сервісу „Пульс податкової” та вжиття заходів щодо їх усунення

   Структурні підрозділи

 

Протягом півріччя

 

11.5.2.

Здійснення аналізу звернень платників податків на сервіс „Пульс податкової” щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів державної податкової служби, надання відповідної інформації керівництву ОДПІ та сектору забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян ДПС в області

   Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Щомісячно

 

Розділ 12. Організація роботи щодо формування податкової звітності

 

12.1.

Формування аналітичної та зведеної інформації щодо надходжень платежів до бюджетів, результатів контрольно-перевірочної роботи, погашення податкового боргу, сум надходжень та відшкодувань податку на додану вартість та надання відповідної інформації керівництву ОДПІ

Відділ прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Щомісячно

 

12.2.

Формування звіту „Про розстрочення та відстрочення податкових зобов’язань (боргу)”

 

Відділ прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Щомісячно

 

12.3.

Формування звітності за формою №1-ПП “Про суми податкових  пільг”

Відділ прогнозування, аналізу, обліку та звітності

 

Щоквартально

 

12.4.

Формування та  узагальнення Зведеної  інформації  про можливі обсяги сум бюджетного відшкодування  ПДВ грошовими коштами  на розрахунковий рахунок  по суб’єктах підприємницької діяльності

 

Відділ прогнозування, аналізу, обліку та звітності

 

Щомісячно

 

12.5.

Формування  звіту „Про результати контрольної роботи державних податкових адміністрацій”

Відділ прогнозування, аналізу, обліку та звітності, Олександрівське відділення

Щомісячно

 

 

Розділ 13. Організація роботи щодо підтримки в актуальному стані 

та функціонування автоматизованих інформаційних систем (АІС) та їх удосконалення

 

13.1.

Забезпечення підтримки інформаційних систем ОДПІ в актуальному стані, зокрема серверного обладнання, інформаційних систем, комп’ютерного обладнання та автоматизованих робочих місць

   Відділ інформатизації та обліку платників податків

 

Протягом півріччя

 

13.2.

Реалізація та підтримка в ОДПІ ХМL - формату для експорту звітних документів платників податків до електронної бази ДПС в області, а також роботи щодо формування електронних форм документів податкової звітності (PDF формат) та схем контролю (XSD формат)

 

   Відділ інформатизації та обліку платників податків

 

Протягом півріччя

 

13.3.

Супроводження та вдосконалення програмного забезпечення автоматизованих інформаційних систем

 

Відділ інформатизації та обліку платників податків

Протягом півріччя

 

Розділ 14. Організація роботи щодо забезпечення захисту інформації в ОДПІ

 

14.1.

Організація роботи щодо належного функціонування комплексної системи захисту інформації ОДПІ

Відділ інформатизації та обліку платників податків, Олександрівське відділення

Протягом півріччя

 

14.2.

Забезпечення антивірусного захисту інформаційних ресурсів в автоматизованій системі ОДПІ

Відділ інформатизації та обліку платників податків, Олександрівське відділення

Протягом півріччя

 

Розділ 15. Заходи з добору, розстановки персоналу та проходження державної служби

 

15.1.

Здійснення на конкурсній основі відповідно до Закону України „Про державну службу” комплектування структурних підрозділів ОДПІ керівними працівниками та спеціалістами відповідного фаху і кваліфікації, вивчення та аналіз документів кандидатів на вакантні посади, підготовка проектів наказів про призначення, переміщення та звільнення працівників ОДПІ. Організація роботи конкурсної комісії і проведення конкурсу з добору спеціалістів на державну службу  та їх переміщення

 

  Головний спеціаліст з питань кадрової роботи

Протягом півріччя

 

15.2.

Забезпечення виконання комплексу робіт щодо про присвоєння чергових і позачергових (дострокових) звань, спеціальних звань або рангів державного службовця

Головний спеціаліст з питань кадрової роботи

Протягом півріччя

 

15.3.

Організація заходів з підвищення кваліфікації працівників ОДПІ у підвідомчих закладах післядипломної освіти та Національній академії державного управління при Президентові України  

Головний спеціаліст з питань кадрової роботи

Протягом півріччя

 

Розділ 16. Організація роботи щодо професійної підготовки фахівців та підвищення  кваліфікації  персоналу

 

16.1.

Забезпечення участі у семінарах–нарадах у ДПС в області

   Структурні підрозділи

Протягом півріччя

 

16.2.

Проведення економічного навчання працівників із питань підвищення їх професійного рівня, обговорення матеріалів перевірок, наказів ДПС України, ДПС в області вивчення нових інструктивних і методичних матеріалів

   Структурні підрозділи, сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Щомісячно

 

Розділ  17. Організація фінансової діяльності ОДПІ

 

17.1.

Забезпечення цільового використання бюджетних коштів ОДПІ відповідно до затвердженого кошторису витрат на поточний рік

 

Сектор фінансування, бухгалтерського обліку та звітності

 

Протягом півріччя

 

17.2.

Складання звітності про виконання кошторису за ІІ, ІІІ квартали           2012 року

Сектор фінансування, бухгалтерського обліку та звітності

Липень,

жовтень

 

Розділ  18. Забезпечення  адміністративно-господарської діяльності та матеріально – технічного розвитку ОДПІ

 

18.1.

Здійснення заходів щодо розвитку матеріально-технічної бази ОДПІ, поліпшення умов праці працівників

 

   Головний спеціаліст з питань адміністративно-господарського забезпечення

Протягом півріччя

 

18.2.

Формування щоквартальних звітів щодо загального обліку службових приміщень ОДПІ

   Головний спеціаліст з питань адміністративно-господарського забезпечення  

Липень,   

жовтень

 

18.3.

Забезпечення раціонального використання і експлуатації автомобільного транспорту ОДПІ

   Головний спеціаліст з питань адміністративно-господарського забезпечення

Протягом півріччя

 

18.4.

Реалізація заходів з питань охорони та пожежної безпеки приміщень ОДПІ

      Головний спеціаліст з питань адміністративно-господарського забезпечення

Протягом півріччя

 

 18.5.

Здійснення закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України від 1 червня 2010 року №2289-VI „Про здійснення державних закупівель”

Забезпечення надання Звіту про проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг до Департаменту адміністративно-господарського забезпечення ДПС в області

   Головний спеціаліст з питань адміністративно-господарського забезпечення

Липень,   

жовтень

 

 

18.6.

Організація роботи щодо забезпечення ведення обліку працівників ОДПІ які потребують поліпшення житлових умов та надання їм житлових приміщень

   Головний спеціаліст з питань адміністративно-господарського забезпечення

Друге півріччя

 

             

 

 

 

 

 

 

 

 

Начальник Знам’янської ОДПІ

Кіровоградської області ДПС

 

Т.М.Соколенко

 

 

 

 

ПОГОДЖЕНО

 

 

Начальник організаційно-розпорядчого відділу ДПС в Кіровоградській області

 

 

С.А.Мірошніченко