Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

План роботи Маловисківської міжрайонної державної податкової інспекції Кіровоградської області Державної податкової служби на друге півріччя 2012 року

опубліковано 01 серпня 2012 о 16:19

ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова

ДПС у Кіровоградській області

 

______________ І.С.Вірієнко

 „20 червня 2012 року

 

План роботи

Маловисківської міжрайонної державної податкової інспекції   Кіровоградської області

 Державної податкової служби  на друге півріччя 2012 року

 

з/п

Зміст заходу

 

Відповідальні виконавці

 

Термін виконання

Примітка

Розділ 1.   Організація роботи МДПІ  щодо виконання завдань із збору платежів до бюджетів та інших завдань

із надходження платежів до бюджетів

 

1.1.             

Розробка та доведення до структурних підрозділів МДПІ завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів усіх рівнів

 

Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності, структурні підрозділи

Щомісячно

 

1.2.             

Організація роботи структурних  підрозділів  МДПІ  щодо виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів, ритмічного наповнення бюджетів усіх рівнів та інших завдань, встановлених відповідними наказами ДПС України, ДПС у Кіровоградській області та власними

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, відділ  податкового контролю, сектор  погашення податкового боргу, Ново архангельське  та Ново миргородське  відділення

Щомісячно

 

1.3.             

Визначення прогнозних показників збору платежів до бюджетів усіх рівнів у розрізі структурних підрозділів  МДПІ

Сектор  прогнозування, аналізу, обліку та звітності, відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб,  сектор погашення податкового боргу, Новоархангельське та Новомиргородське відділення

Щомісячно

 

1.4.             

Моніторинг стану надходжень платежів до бюджетів усіх рівнів у розрізі джерел доходів, за видами економічної діяльності та виявлення резервів їх збільшення.  За результатами роботи підготовка інформацій керівництву МДПІ з відповідними пропозиціями

 

Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Щоденно

 

1.5.             

Здійснення аналізу стану організації роботи підпорядкованих підрозділв щодо виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів усіх рівнів та інших завдань із надходження коштів до бюджетів, встановлених відповідними наказами ДПС України, ДПС у Кіровоградській області та МДПІ

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, відділ податкового контролю, сектор погашення податкового боргу, Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

Щомісячно

 

1.6.             

Розробка Плану заходів МДПІ щодо виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджету

Сектор  прогнозування, аналізу, обліку та звітності

 

Щомісячно

 

1.7.             

Аналіз динаміки основних показників фінансово-господарської діяльності визначальних платників податків, відповідності їх середньогалузевим показникам і виявлення чинників, які негативно впливають на стан розрахунків з бюджетом.

     За результатами проведеної роботи підготовка інформації керівництву  МДПІ з відповідними пропозиціями

 

Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності,

Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

Щомісячно

 

1.8.             

Проведення аналізу зведених звітів про пільги в оподаткуванні.  За результатами роботи підготовка інформацій керівництву МДПІ з відповідними пропозиціями

 

Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Серпень,

листопад

 

1.9.             

Забезпечення виконання   заходів щодо вдосконалення процедур реєстрації та обліку платників податків

Відділ    інформатизації    та обліку платників податків, Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

Протягом півріччя

 

1.10.         

 Виконання вимог оглядових листів, телеграм тощо щодо оцінки роботи підпорядкованих структурних підрозділів по відповідних напрямах роботи

 

Структурні підрозділи

 

 

Щомісячно

 

Розділ 2. Організація роботи  МДПІ щодо контролю за додержанням податкового законодавства, повнотою і своєчасністю сплати платежів до бюджетів юридичними особами, фізичними та самозайнятими особами

 

податок на прибуток

 

2.1.          

Здійснення аналізу:

ефективності вжитих заходів щодо залучення до оподаткування підприємств, які мінімізують податкові зобов’язання з податку на прибуток;

     основних показників фінансово-господарської діяльності бюджетоформуючих платників податків, стану нарахування і сплати ними податку на прибуток з метою виявлення причин збитковості, низької податкової віддачі тощо;

діяльності неприбуткових підприємств, установ та організацій, зокрема громадських, благодійних, релігійних організацій, політичних партій, професійних спілок та виборчих комісій, що не подають звітності до МДПІ.

      За результатами роботи підготовка керівництву МДПІ інформації з відповідними пропозиціями

 

Відділ  оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

Щоквартально

 

 

 

 

 

2.2.          

Забезпечення:

 контролю за повнотою сплати авансових внесків з податку на прибуток у разі нарахування та виплати суб’єктами господарювання дивідендів, нарахованих на акції за результатами фінансово-господарської діяльності у попередніх роках;

вжиття МДПІ заходів щодо залучення до оподаткування підприємств, які мінімізують податкові зобов’язання з податку на прибуток;

рівня податкової віддачі з податку на прибуток суб’єктів господарювання, з метою визначення груп ризику для відбору до проведення перевірок суб‘єктів господарювання, які мають рівень податкової віддачі нижче середньо галузевого

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

 

Щомісячно

 

 

 

Щомісячно

 

 

Щоквартально

 

ПДВ

2.3.          

Здійснення аналізу задекларованих сум з ПДВ на предмет відповідності динаміки нарахованого ПДВ тенденціям економічного розвитку Маловисківського, Новоархангельського та Новомиргородського  районів

Відділ  оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

 

Щомісячно

 

2.4.          

Забезпечення контролю за сплатою самостійно задекларованих сум по ПДВ в повному обсязі з метою недопущення приросту новоствореного податкового боргу

Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб,

Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

Щомісячно

 

2.5.          

Організація роботи щодо встановлення ланцюгів руху імпортованого природного газу до кінцевого споживача та вжиття заходів для повноти відтворення такими підприємствами податкових зобов’язань з ПДВ

 

Відділ  оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

Щомісячно

 

2.6.                               

Здійснення контролю за формуванням бюджетоформуючими  платниками податків бази  оподаткування та  недопущення  фактів мінімізації податкових зобов’язань

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

Щомісячно

 

2.7.          

Організація роботи по відпрацюванню розшифровок податкових зобов’язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів

Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб,

Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

Щомісячно

 

2.8.          

Проведення моніторингу даних Єдиного реєстру податкових накладних з метою недопущення формування безпідставного податкового кредиту

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

Щомісячно

 

2.9.          

Контроль за правомірністю застосування платниками спеціального режиму оподаткування податку на додану вартість

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

Щомісячно

 

2.10.      

Організація роботи щодо якісного проведення камеральних перевірок в частині обґрунтованості та правомірності використання платниками пільг

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

Щомісячно

 

розширення бази оподаткування ПДВ за рахунок відпрацювання схемного податкового кредиту

 

2.11.      

Організація роботи щодо відпрацювання суб’єктів  господарювання за категоріями з ознаками ризиковості

 

Сектор  прогнозування, аналізу, обліку та звітності, відділ оподаткування юридичних осіб, відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, відділ інформатизації та обліку платників податків, юридичний відділ, Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

Щомісячно

 

2.12.      

Забезпечення ефективності роботи МДПІ щодо збільшення надходжень платежів до бюджету шляхом унеможливлення включення податкових накладних суб’єктів  господарювання за категоріями з ознаками ризиковості до Єдиного реєстру податкових накладних

Відділ оподаткування юридичних осіб, управління інформатизації та обліку платників податків, Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

Щомісячно

 

2.13.      

Узагальнення результатів роботи робочої групи щодо відпрацювання суб’єктів  господарювання за категоріями з ознаками ризиковості. За результатами роботи підготовка інформаційних матеріалів керівництву МДПІ

Сектор  прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Щомісячно

 

відшкодування ПДВ

2.14.      

Організація роботи  МДПІ щодо відшкодування з бюджету сум ПДВ платникам податків, проведення перевірок суб’єктів господарювання з питань правомірності заявлених ними до відшкодування з бюджету сум ПДВ

 

Відділ  оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

 

Щомісячно

 

2.15.      

Надання інформації до ДПС в області  щодо обсягів сум бюджетного відшкодування ПДВ у розрізі декларацій платників, які мають право на бюджетне відшкодування (автоматичне бюджетне відшкодування) та  забезпечення відпрацювання сум ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

Після подачі декларації про заявлену до  відшкодування суму  ПДВ

 

2.16.      

Відпрацювання зведеної інформації щодо можливих обсягів сум бюджетного відшкодування ПДВ у розрізі декларацій менше               100,0 тис.грн. по платниках, які мають право на бюджетне відшкодування.

Своєчасне надання до Маловисківського, Новоархангельського та Новомиргородського Управлінь Державної казначейської служби України у Кіровоградській області узагальненої інформації (висновків) по підприємствах, які мають право на бюджетне відшкодування з ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, сектор  прогнозування, аналізу, обліку та звітності, Новоархангельське та   Новомиргородське  відділення

Після подачі декларації про заявлену до  відшкодування суму  ПДВ

 

2.17.      

Моніторинг сум ПДВ, заявлених до відшкодування, визначення причин їх збільшення та вжиття заходів щодо недопущення неправомірного бюджетного відшкодування ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, Ново архангельське та  Ново миргородське відділення

 

Щомісячно

 

2.18.      

Проведення моніторингу стану відшкодованих сум ПДВ та залишку невідшкодованих сум ПДВ

Відділ  оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та                          Новомиргородське відділення

Щомісячно

 

2.19.      

Організація роботи щодо забезпечення своєчасного відпрацювання залишку невідшкодованих сум ПДВ та виконання економічно обґрунтованих нормативів залишку невідшкодованого на розрахунковий рахунок податку на додану вартість

Відділ  оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та Новомиргородське відділення

Щомісячно

 

2.20.      

Здійснення аналізу щодо вжитих заходів щодо недопущенню росту невідшкодованих сум ПДВ

Відділ  оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та Новомиргородське відділення

Щомісячно

 

2.21.      

Проведення організаційних та практичних заходів щодо упередження незаконного відшкодування ПДВ та мінімізації податкових зобов’язань платників податку

 

Відділ  оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та Новомиргородське відділення

Щомісячно

 

збір на розвиток виноградарства , садівництва та хмелярства

2.22.      

Організація роботи  МДПІ щодо адміністрування  збору на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства

Відділ  оподаткування юридичних осіб,                             Новоархангельське  та Новомиргородське відділення

Щомісячно

 

інші платежі з юридичних осіб

2.23.      

Забезпечення контролю за правильністю обчислення, своєчасністю і повнотою сплати ресурсних, рентних, місцевих платежів

 

Відділ  оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та Новомиргородське відділення

Щомісячно

 

2.24.      

Забезпечення контролю за адмініструванням неподаткових платежів та  екологічного податку

Відділ  оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та Новомиргородське відділення

Щоквартально

 

2.25.      

Формування переліку надрокористувачів, які протягом шести місяців не сплачували або сплачували не в повному обсязі плату за користування надрами та направлення його до ДПС в області

Відділ  оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та Новомиргородське відділення

ІІІ квартал

 

платежі з фізичних та самозайнятих осіб

2.26.      

Організація роботи МДПІ щодо адміністрування податку на доходи фізичних осіб, плати за землю фізичних осіб, єдиного податку на підприємницьку діяльність суб’єктів господарювання – фізичних осіб, збору за першу реєстрацію транспортних засобів

 

    Відділ оподаткування фізичних осіб, Новоархангельське та Новомиргородське відділення

Щоквартально

 

2.27.      

Організація та контроль за застосуванням штрафних (фінансових) санкцій до  платників податків за несвоєчасне подання податкової звітності, несвоєчасну сплату узгодженої суми податкового зобов’язання

 

Відділ оподаткування фізичних осіб, Новоархангельське та Новомиргородське відділення

Щоквартально

 

2.28.      

Організація роботи щодо:

забезпечення контролю за дотриманням платниками податків чинного податкового законодавства при виплаті заробітної плати;

здійснення контролю за діяльністю суб’єктів господарювання-фізичних осіб, які задіяні в схемах ухилення від оподаткування, при здійсненні ними фінансово-господарських операцій

Відділ оподаткування фізичних осіб, Новоархангельське та Новомиргородське відділення

Щомісячно

 

2.29.      

Організація роботи структурних підрозділів МДПІ щодо забезпечення здійснення спільних дій з органами місцевого самоврядування стосовно проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, спрямованої на погашення заборгованості з виплати заробітної плати та підвищення рівня виплати заробітної плати, а також сплати, відповідно,  належних сум податку на доходи фізичних осіб

 

Відділ оподаткування фізичних осіб, Новоархангельське та Новомиргородське відділення

Щомісячно

 

2.30.      

Аналіз діяльності суб’єктів господарювання - фізичних осіб, що порушили умови перебування на спрощеній системі оподаткування та не перейшли на загальну систему оподаткування.

За результатами роботи підготовка керівництву МДПІ інформації з відповідними пропозиціями

 

Відділ оподаткування фізичних осіб, Новоархангельське та Новомиргородське відділення

Протягом півріччя

 

Розділ 3.   Організація роботи МДПІ  щодо контролю за виробництвом та обігом спирту,

алкогольних напоїв, тютюнових виробів

3.1.

Здійснення контролю за обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та діяльністю суб’єктів господарювання у цій галузі

 

Відділ оподаткування юридичних осіб

 

Щомісячно

 

3.2

Організація проведення перевірок суб’єктів господарювання, які здійснюють  реалізацію спирту, спиртовмісної продукції, алкогольних напоїв і тютюнових виробів

Відділ податкового контролю

Щомісячно

 

3.3.

Забезпечення контролю за надходженням коштів від сплати за ліцензії на  право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами

 

Відділ оподаткування юридичних осіб

 

Щомісячно

 

3.4.

Прийом документів від суб’єктів господарювання та надання їх до РУ Департаменту САТ  ДПС України у Кіровоградській області для видачі ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, довідок про включення до Єдиного реєстру місць зберігання роздрібних партій алкогольних напоїв та тютюнових виробів відокремлених від місця торгівлі місць зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів, які відокремлені від місць роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Видача отриманих від РУ Департаменту САТ  ДПС України у Кіровоградській області ліцензій та довідок  суб’єктам господарювання 

 

Відділ оподаткування юридичних осіб

 

Щомісячно

 

Розділ 4.   Організація роботи МДПІ  щодо  здійснення контрольно-перевірочних заходів

 

4.1.             

Формування та затвердження ДПС області  планів-графіків проведення документальних планових виїзних перевірок суб‘єктів господарювання на ІУ квартал 2012 року та І квартал 2013 року.

За результатами проведеної роботи підготовка інформації керівництву МДПІ  з відповідними пропозиціями

 

Відділ  податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, Новоархангельське та Новомиргородське відділення

Щоквартально

 

4.2.             

Виконання планів-графіків проведення документальних планових виїзних перевірок суб‘єктів господарювання, у разі необхідності внесення змін та доповнень.

      Забезпечення включення до планів-графіків проведення документальних планових виїзних перевірок суб’єктів господарювання виключно ризикових суб‘єктів господарювання разом із ризиковими контрагентами

 

Відділ  податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, Новоархангельське та Новомиргородське відділення

Щоквартально

 

4.3.             

  Впровадження організаційних заходів щодо  підвищення  рівня ефективності  проведення контрольно - перевірочної роботи

Відділ  податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб,  Новоархангельське та Новомиргородське  відділення

Щомісячно

 

4.4.             

Відпрацювання суб’єктів господарювання, що входять до складу фінансово – промислових груп

 

Відділ податкового контролю

Протягом півріччя

 

4.5.             

Відпрацювання  в ході проведення перевірок ланцюгів постачання та реалізації продукції з метою руйнування схем мінімізації податкових зобов’язань та ухилення від оподаткування

 

Відділ  податкового контролю

 

Щомісячно

 

4.6.             

Здійснення відбору  визначальних платників податків для включення їх до планів графіків проведення документальних планових перевірок суб‘єктів господарювання

 

Відділ  податкового контролю

 

Вересень,

грудень

 

4.7.             

Організація проведення документальних перевірок суб‘єктів господарювання за рішеннями судових органів, постановами слідчих податкової міліції та інших правоохоронних органів

 

Відділ  податкового контролю

 

Щомісячно

 

4.8.             

Організація проведення фактичних перевірок суб‘єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг

 

Відділ  податкового контролю

 

Щомісячно

 

4.9.             

Організація та проведення перевірок суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, банківських та фінансово-кредитних установ

 

Відділ  податкового контролю

 

Щомісячно

 

4.10.         

Забезпечення організації роботи щодо  своєчасного  та якісного формування депозитарію актів документальних перевірок

 

Відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб,
Новоархангельське та Ново миргородське відділення

Щомісячно

 

4.11.         

Впровадження організаційних заходів щодо підвищення рівня ефективності проведення камеральних  перевірок щодо достовірності заявлених суб‘єктами господарювання до відшкодування з бюджету сум ПДВ

 

Відділ  оподаткування юридичних осіб Новоархангельське та                       Новомиргородське відділення

Щомісячно

 

4.12.         

Вжиття заходів щодо використання інформаційних баз даних ДПС України та інших джерел інформації при здійсненні документальних невиїзних (камеральних) перевірок з питань достовірності заявлених суб‘єктами господарювання до відшкодування з бюджету сум ПДВ

 

Відділ  оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та                  Новомиргородське відділення

Щомісячно

 

4.13.         

Організація роботи  МДПІ щодо проведення документальних позапланових виїзних перевірок з питань достовірності нарахування платниками податків сум до бюджетного відшкодування ПДВ

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новоархангельське та                 Новомиргородське відділення

Щомісячно

 

Розділ 5. Організація роботи  МДПІ щодо контролю за погашенням податкового боргу та застосуванням до платників податків процедур банкрутства

 

5.1.          

Організація роботи МДПІ  щодо забезпечення погашення податкового боргу, в тому числі надходження платежів до бюджету грошовими коштами 

Сектор погашення податкового боргу, Новоархангельське та                 Новомиргородське відділення

Щомісячно

 

5.2.          

Аналіз вжитих заходів із стягнення податкового боргу та підготовка узагальненої інформації керівництву МДПІ

Сектор погашення податкового боргу, Новоархангельське та                   Новомиргородське відділення

 

Щомісячно

 

5.3.          

Моніторинг:

стану провадження справ про банкрутство суб’єктів господарювання, які мають податковий борг;

рішень судів, що знаходяться на виконанні в органах державної виконавчої служби;

виявлення, обліку, зберігання, оцінки та розпорядження безхазяйним майном та майном, що переходить у власність держави

 

Сектор погашення податкового боргу, Новоархангельське та                Новомиргородське відділення

Щомісячно

 

5.4.          

Розгляд пропозицій платників податків щодо розстрочення (відстрочення)  сплати грошових зобов’язань та податкового боргу.

Підготовка відповідних рішень згідно з вимогами чинного законодавства та здійснення контролю за виконанням умов договорів розстрочення (відстрочення)

 

 

Сектор погашення податкового боргу, Новоархангельське та                       Ново миргородське відділення

 

Протягом півріччя

 

5.5.          

Організація роботи МДПІ  щодо розірвання трудових контрактів з керівниками комунальних підприємств-боржників, а також погашення податкового боргу комунальних підприємств за рахунок коштів місцевих бюджетів

 

Сектор погашення податкового боргу,

Новоархангельське та                     Новомиргородське відділення

 

Протягом півріччя

 

 

Розділ 6. Організація роботи МДПІ щодо координації роботи з питань основної діяльності

та здійснення контролю за виконанням документів

 

6.1.планування діяльності МДПІ

6.1.1.

Складання звіту про виконання плану роботи Маловисківської МДПІ  Кіровоградської області  ДПС  на перше півріччя 2012 року, направлення у встановленому порядку до ДПС області та забезпечення розміщення на веб-сайті МДПІ  з метою оприлюднення

Головний державний податковий інспектор з  питань організаційно-розпорядчої роботи,  структурні підрозділи

 

Липень

 

6.1.2.

Підготовка та подання до ДПС в області  пропозиції щодо Пріоритетів роботи  МДПІ  Кіровоградської  області  ДПС  на 2013 рік

 

Структурні підрозділи, головний державний податковий інспектор з  питань організаційно-розпорядчої роботи

 

Листопад

 

6.1.3.

Розробка та затвердження в установленому порядку Пріоритетів роботи  МДПІ  на 2013 рік

 

Структурні підрозділи, головний державний податковий інспектор з  питань організаційно-розпорядчої роботи

 

Листопад-грудень

 

6.1.4.

Розробка та надання до  ДПС в області плану роботи МДПІ  на перше півріччя 2013 року та забезпечення розміщення його на веб-сайті МДПІ  з метою оприлюднення

   Головний державний податковий інспектор з  питань організаційно-розпорядчої роботи, відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Грудень

 

6.1.5.

Забезпечення складання та затвердження у встановленому порядку плану основних питань економічної і контрольної роботи   МДПІ на 2013 рік

 

 Структурні підрозділи, головний державний податковий інспектор з  питань організаційно-розпорядчої роботи

Грудень

 

6.1.6.

Розробка та затвердження в установленому порядку планів роботи структурних підрозділів МДПІ на ІІІ та ІV квартали 2012 року

 

Структурні підрозділи

Червень,

вересень

 

6.1.7.

Формування звітів про виконання планів роботи структурних підрозділів МДПІ за ІІ та ІІІ квартали 2012 року

 

 

Структурні підрозділи

Липень, жовтень.

 

6.2.  організація проведення  нарад, заслуховувань,  міжвідомчих  нарад та робочих груп тощо

 

6.2.1.

Підготовка відповідних зведених аналітичних матеріалів керівництву МДПІ до нарад Маловисківської, Новоархангельської  та Ново миргородської районних державних адміністрацій,   сесій районних рад та інших міжвідомчих нарад, робочих груп

 

Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності, структурні підрозділи

Щомісячно

 

6.2.2.

Організаційне забезпечення проведення апаратних нарад керівного складу МДПІ  з питань основної діяльності та підготовка відповідних інформаційно-аналітичних матеріалів

 

ГДПІ з питань організаційно-розпорядчої роботи, структурні підрозділи

 

Щотижнево

 

6.2.3.

Підготовка інформаційно - аналітичних матеріалів та забезпечення проведення за участю керівництва  МДПІ виробничих та селекторних нарад, заслуховувань тощо з питань забезпечення надходження платежів до бюджету.

  Підготовка проектів відповідних розпорядчих документів МДПІ та здійснення контролю за їх виконанням 

Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності, ГДПІ з питань організаційно-розпорядчої роботи, структурні підрозділи

Щомісячно

 

6.2.4.

Підготовка та надання керівництву МДПІ  аналітичної інформації про стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах  МДПІ

 

ГДПІ з  питань організаційно - розпорядчої  роботи

Щотижнево

 

6.3. організація  контролю за виконанням Указів Президента України, доручень Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України  та звернень і запитів народних депутатів України

6.3.1.

Здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням актів законодавства, Указів Президента України, доручень Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних та територіальних органів виконавчої влади

 

ГДПІ з  питань організаційно - розпорядчої  роботи, сектор адміністративно-господарського забезпечення, структурні підрозділи

Протягом півріччя

 

6.3.2.

Забезпечення контролю за своєчасним та якісним розглядом звернень і запитів народних депутатів України та депутатів місцевих рад та підготовкою відповідей на них

Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян, структурні підрозділи

 

 

Щомісячно

 

6.4. організація  контролю за виконанням розпорядчих документів та доручень керівництва ДПС України, ДПС в області та МДПІ

 

6.4.1.

Здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням наказів, розпоряджень ДПС України та ДПС в області, окремих доручень, протокольних доручень, наданих на апаратних, виробничих та селекторних нарадах та засіданнях Колегії ДПС України  та ДПС в області  тощо

ГДПІ з  питань організаційно - розпорядчої  роботи

Протягом півріччя

 

6.4.2.

Проведення аналізу стану виконавської дисципліни в МДПІ  у розрізі структурних підрозділів щодо виконання актів законодавства, доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядчих документів, доручень, рішень керівництва ДПС України, ДПС в області та МДПІ.

За результатами підготовка аналітичної інформації керівництву МДПІ з відповідними пропозиціями щодо поліпшення цієї роботи

 

ГДПІ з  питань організаційно - розпорядчої  роботи

Щомісячно

 

6.4.3.

Надання практичної допомоги структурним підрозділам  з питань впровадження сучасних технологій системного автоматизованого контролю

ГДПІ з  питань організаційно - розпорядчої  роботи

У разі необхідності

 

Розділ 7. Координація роботи  МДПІ щодо внесення пропозицій із удосконалення норм законодавчих, інших нормативно-правових актів та відомчих розпорядчих документів

 

7.1.

Надання пропозицій до ДПС області щодо внесення змін та вдосконалення  проектів законодавчих та інших  нормативно-правових актів, інструктивних та методичних документів ДПС України

 

Структурні підрозділи

Щомісячно

 

Розділ 8. Організація правової роботи МДПІ

 

8.1.             

Забезпечення участі у засіданні судів різних інстанцій щодо оскарження рішень МДПІ

 

Юридичний відділ

Щомісячно

 

8.2.             

Проведення інвентаризації актуальних та резонансних справ та справ про відшкодування ПДВ,  що розглядаються судами за участю  МДПІ

 

Юридичний відділ

Щоквартально

 

8.3.             

Проведення моніторингу стану організації роботи юридичного  підрозділу

 

Юридичний відділ

Щомісячно

 

8.4.             

Здійснення моніторингу інформації щодо позитивного досвіду розгляду в судах актуальних та резонансних справ, формування узагальнюючих матеріалів з урахуванням судової практики розгляду справ Верховним та Вищим господарським судами України та застосування їх в  практичній діяльності

 

Юридичний відділ

Щомісячно

 

8.5.             

Забезпечення проведення моніторингу справ про банкрутство боржників за процедурами судового провадження.

Юридичний відділ

Щомісячно

 

Розділ 9. Організація роботи щодо запобігання корупційних правопорушень в органах ДПС

 

9.1.

Забезпечення дотримання вимог Законів України від 07.04.11 №3206-VІ «Про засади запобігання і протидії корупції», від 07.04.11 №3207- VІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення» та недопущення корупційних правопорушень

 

 Структурні підрозділи

Протягом півріччя

 

9.2.

Проведення профілактичної роботи серед працівників структурних підрозділів МДПІ з метою запобігання корупційним правопорушенням

 

 Структурні підрозділи

Протягом півріччя

 

 

 

Розділ 10. Організація роз’яснювальної роботи та обслуговування платників податків

 

10.1. проведення роз’яснювальної роботи

 

10.1.1.   

Організація та проведення семінарів для платників податків із питань застосування податкового законодавства

Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Щомісячно

 

10.1.2.   

Організація та проведення публічного інформування платників податків через веб-сайт МДПІ та ЗМІ з питань застосування податкового законодавства

 

Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Щомісячно

 

10.1.3.   

Проведення спільно з Маловисківською, Новоархангельського  та Новомиргородською райдержадміністраціями акції „Податки без таємниць” 

 

Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Щоквартально

 

10.1.4.   

Проведення інформаційно-роз’яснювальної кампанії з метою інформування платників податків про можливість та переваги оформлення безоплатних електронних ключів у секторі реєстрації користувачів при ДПС у Кіровоградській області Управління (центру) сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби

 

   Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

 

Липень-серпень

 

10.2. формування податкової культури населення та підвищення позитивного іміджу державної податкової служби України

 

10.2.1.

Координація роботи з формування податкової культури у школярів та студентів – майбутніх платників  податків

Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Вересень-грудень

 

10.2.2.

Розповсюдження друкованої продукції для платників податків з питань податкового законодавства та формування високої податкової культури

 

Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Протягом півріччя

 

10.3. забезпечення доступу до публічної інформації

10.3.1.   

Аналіз, систематизація, складання звітів щодо задоволення запитів на публічну інформацію

   Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Щомісячно

 

 

10.3.2.   

Оприлюднення інформації, розпорядником якої є МДПІ, в офіційних друкованих виданнях, на офіційному веб-сайті МДПІ

   Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Протягом півріччя

 

10.3.3.   

Надання запитувачам інформації, що знаходиться у володінні МДПІ   за запитами на інформацію

   Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян, структурні підрозділи

Протягом півріччя

 

10.4.  забезпечення сприятливих умов по наданню адміністративних послуг

10.4.1.

Забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам господарювання згідно затверджених стандартів надання адміністративних послуг

   Відділ  інформатизації та обліку платників податків, Новоархангельське та Ново- миргородське відділення

 

Щомісячно

 

10.4.2.

Забезпечення надання адміністративних послуг за принципом „єдиного вікна”

 

 

 

   Відділ  інформатизації та обліку платників податків,

Новоархангельське та Ново- миргородське відділення

 

Щомісячно

 

10.5. координація та контроль діяльності Центрів обслуговування платників податків

10.5.1.

Організації роботи Центрів обслуговування платників податків (далі – ЦОПП)  відповідно до  вимог чинного законодавства

 

   Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян, структурні підрозділи

Протягом півріччя

 

 

Розділ 11. Організація роботи  МДПІ щодо взаємозв’язків із засобами масової інформації та громадськістю

 

11.1. організація розгляду звернень громадян  та проведення особистого прийому громадян

 

11.1.1.   

Здійснення аналізу стану розгляду звернень громадян, надання відповідної аналітичної інформації керівництву МДПІ та забезпечення розміщення  її на веб-сайті ДПС в області

 

   Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Щомісячно

 

11.1.2.   

Організація та проведення особистого прийому громадян посадовими особами МДПІ

   Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Згідно із затвердженим графіком прийому громадян

 

11.1.3.   

Забезпечення доведення доручень, наданих керівництвом МДПІ під час особистих прийомів громадян, структурним підрозділам ДПС в області та здійснення контролю за їх виконанням

 

   Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Протягом півріччя

 

11.2. організація публічних заходів за участі керівництва МДПІ

 

11.2.1  

Організація проведення зустрічей керівництва МДПІ з представниками бізнесу, громадськістю, громадськими організаціями з актуальних питань оподаткування

 

   Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

ІІІ та ІУ квартали

 

11.2.2  

Проведення за участі керівництва МДПІ прес-конференцій (брифінгів),  телефонних „гарячих” ліній та інших публічних заходів із актуальних питань діяльності МДПІ

 

   Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Протягом півріччя

 

11.3. організація роботи із засобами масової інформації

 

11.3.1  

Інформування громадськості через засоби масової інформації та веб-сайт  МДПІ щодо завдань, напрямів і результатів діяльності МДПІ, соціальної значимості добровільної та своєчасної сплати податків до бюджетів усіх рівнів

 

   Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Протягом півріччя

 

11.3.2  

Здійснення підготовки актуальних інформаційних матеріалів з питань діяльності МДПІ та податкового законодавства для подальшого розміщення в засобах масової інформації та забезпечення належного рівня коефіцієнту републікації

 

   Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Протягом півріччя

 

11.4. організація роботи щодо вивчення громадської думки

 

11.4.1.

Проведення опитування громадської думки для гармонізації взаємовідносин МДПІ та громадськості

   Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

 

Протягом півріччя

 

11.5. організація роботи щодо опрацювання інформації, яка надійшла від платників податків до сервісу „Пульс податкової”

 

11.5.1

Забезпечення якісного розгляду та супроводження стану опрацювання інформації щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів державної податкової служби, які надійшли до сервісу „Пульс податкової” та вжиття заходів щодо їх усунення

   Структурні підрозділи

 

Протягом півріччя

 

11.5.2.

Здійснення аналізу звернень платників податків на сервіс „Пульс податкової” щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників МДПІ  та  надання відповідної інформації керівництву МДПІ та  ДПС в області

   Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Щомісячно

 

Розділ 12. Організація роботи щодо формування податкової звітності

 

12.1.

Формування аналітичної та зведеної інформації щодо надходжень платежів до бюджетів, результатів контрольно-перевірочної роботи, погашення податкового боргу, сум надходжень та відшкодувань податку на додану вартість та надання відповідної інформації керівництву МДПІ  

   Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності ,

Новомиргородське та Ново- архангельське відділення  

Щомісячно

 

12.2.

Формування звіту „Про розстрочення та відстрочення податкових зобов’язань (боргу)”

 

   Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності ,

Новомиргородське та Ново- архангельське відділення  

Щомісячно

 

12.3.

Формування звітності за формою №1-ПП “Про суми податкових  пільг”

   Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності ,

Новомиргородське та Ново- архангельське відділення  

 

Щоквартально

 

12.4.

Формування та  узагальнення Зведеної  інформації  про можливі обсяги сум бюджетного відшкодування  ПДВ грошовими коштами  на розрахунковий рахунок  по суб’єктах підприємницької діяльності

 

   Сектор  прогнозування, аналізу, обліку та звітності ,

Новомиргородське та Ново- архангельське відділення  

 

Щомісячно

 

12.5.

Формування  звіту „Про результати контрольної роботи державних податкових адміністрацій”

   Сектор  прогнозування, аналізу, обліку та звітності, Новомиргородське та Ново- архангельське відділення  

Щомісячно

 

 

Розділ 13. Організація роботи щодо підтримки в актуальному стані 

та функціонування автоматизованих інформаційних систем (АІС) та їх удосконалення

 

13.1.

Забезпечення підтримки інформаційних систем МДПІ в актуальному стані, зокрема серверного обладнання, інформаційних систем, комп’ютерного обладнання та автоматизованих робочих місць

   Відділ інформатизації та обліку платників податків, Новомиргородське та Ново- архангельське відділення  

 

Протягом півріччя

 

13.2.

Реалізація та підтримка в МДПІ ХМL - формату для експорту звітних документів платників податків до електронної бази ДПС України, а також роботи щодо формування електронних форм документів податкової звітності (PDF формат) та схем контролю (XSD формат)

 

   Відділ інформатизації та обліку платників податків, Новомиргородське та Ново- архангельське  відділення

Протягом півріччя

 

13.3.

Супроводження та вдосконалення програмного забезпечення автоматизованих інформаційних систем

 

   Відділ інформатизації та обліку платників податків, Новомиргородське та Ново- архангельське відділення  

Протягом півріччя

 

13.4.

Надання практичної допомоги структурним  підрозділам  з питань впровадження та супроводження АІС

   Відділ інформатизації та обліку платників податків, Новомиргородське та Ново- архангельське відділення

Протягом півріччя

 

 

Розділ 14. Організація роботи щодо забезпечення захисту інформації в МДПІ

 

14.1.         

Організація роботи щодо належного функціонування комплексної системи захисту інформації в МДПІ

Відділ інформатизації та обліку платників податків, Новомиргородське та Ново- архангельське відділення  

Протягом півріччя

 

14.2.         

Забезпечення антивірусного захисту інформаційних ресурсів в автоматизованій системі  МДПІ

Відділ інформатизації та обліку платників податків, Новомиргородське та Ново- архангельське відділення  

Протягом півріччя

 

 

Розділ 15. Організація роботи щодо професійної підготовки фахівців та підвищення  кваліфікації  персоналу

 

15.1.

Участь у семінарах–нарадах ДПС в області

   Структурні підрозділи

Протягом півріччя

 

15.2.

Проведення економічного навчання працівників із питань підвищення їх професійного рівня, обговорення матеріалів перевірок, наказів ДПС України та ДПС в області, вивчення нових інструктивних і методичних матеріалів

 

   Структурні підрозділи, відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Щомісячно

 

Розділ  16. Організація фінансової діяльності МДПІ

 

16.1.

Здійснення фінансування МДПІ відповідно до затверджених кошторисів витрат на поточний рік

 

   Сектор  фінансування, бухгалтерського обліку та звітності

 

Протягом півріччя

 

16.2.

Складання звітності про виконання кошторису за ІІ, ІІІ квартали           2012 року  та надання їх до відділу  фінансування, бухгалтерського обліку та звітності ДПС області

 

Сектор фінансування, бухгалтерського обліку та звітності

Липень,

жовтень

 

 

Розділ  17. Забезпечення  адміністративно-господарської діяльності та матеріально – технічного розвитку МДПІ

17.1    

Здійснення заходів щодо розвитку матеріально-технічної бази МДПІ, поліпшення умов праці  працівників МДПІ

 

   Сектор адміністративно-господарського забезпечення

Протягом півріччя

 

17.2    

Формування щоквартальних звітів щодо загального обліку службових приміщень МДПІ

   Сектор адміністративно-господарського забезпечення

Липень,   

жовтень

 

17.3    

Забезпечення раціонального використання і експлуатації автомобільного транспорту, закріпленого за МДПІ

  Сектор  адміністративно-господарського забезпечення

Протягом півріччя

 

17.4    

Реалізація заходів з питань охорони та пожежної безпеки приміщень у МДПІ

   Сектор адміністративно-господарського забезпечення

Протягом півріччя

 

17.5    

Здійснення закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України від 1 червня 2010 року №2289-VI „Про здійснення державних закупівель”

Забезпечення надання Звіту про проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг до відділу  адміністративно-господарського забезпечення ДПС області

   Сектор адміністративно-господарського забезпечення, сектор фінансування, бухгалтерського обліку та звітності

Липень,   

жовтень

 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Начальник Маловисківської МДПІ  Кіровоградської  області  ДПС

 

 

 

С.В.Жеребенко

 

 

 

 

 

ПОГОДЖЕНО

 

 

Начальник організаційно-розпорядчого відділу  ДПС у Кіровоградській області   

 

                                                                                           С.А.Мірошніченко