Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо звернень від державної установи «Урядовий контактний центр»

опубліковано 01 квітня 2024 о 08:26

Державна установа «Урядовий контактний центр» створена згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 травня 2009 року № 579-р з метою забезпечення оперативного реагування органів виконавчої влади на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування та їх взаємодії під час розгляду таких звернень.

Звернення приймаються працівниками Урядового контактного центру за допомогою засобів електронних комунікацій і передаються відповідно до компетенції органам виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Офісу Президента України, державним колегіальним органам для розгляду порушених у них питань та надання відповідей заявникам.

Громадяни мають можливість подати електронне звернення через вебсайт Урядового контактного центру https://ukc.gov.ua/

Досвідчені фахівці Центру цілодобово, 7 днів на тиждень, без святкових днів і вихідних приймають звернення на урядову «гарячу лінію», консультують громадян за допомогою сервісу онлайн-консультування у чатах на вебсайті Урядового контактного центру, а також вебсайтах МЗС, Міндовкілля, Мінсоцполітики, Мінцифри, державної програми «Доступні кредити 5-7-9%», громадської організації Фонд «Відкрита політика» (платформа «Доступна освіта») із зазначених та інших питань.

Функціонують такі лінії:

1545 – урядова «гаряча лінія»;

1545 (на IVR кнопка 2) – «гаряча лінія» з питань виплат за програмою “єВідновлення”;

1545 (на IVR кнопка 3) – «гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті;

1545 (на IVR кнопка 4) – «гаряча лінія» з питань реабілітації, протезування/ортезування та забезпечення іншими допоміжними засобами реабілітації військовослужбовців, які отримали поранення;

1545 (на IVR кнопка 9) – «гаряча лінія» з питань ветеранів війни та членів їх сімей;

+38 (044) 284-19-15 – урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону;

1512 – «гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України;

1539 – «гаряча лінія» із соціальних питань;

1547 – «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству;

1549 – «гаряча лінія» Дія. Освіта;

0 800 503 486 – лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці;

0 800 504 425 – «гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій;

0 800 500 115 – «гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України;

0 800 505 442 – «гаряча лінія» для державних службовців з питань оплати праці.

Так, з початку 2024 року через Єдину електронну базу даних звернень від державної установи «Урядовий контактний центр» до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 8 звернень.

За результатами розгляду, по 7 зверненням надані відповідні роз’яснення, 1 звернення знаходиться на опрацюванні. 

Головне управління ДПС у Кіровоградській області